Alla inlägg den 21 september 2012

Av Sabine Österberg - 21 september 2012 23:01

Godkväll alla levande varelser!   

Idag har jag bara suttit hemma och myst med mamma min! :) Väldigt skönt!

Min far som går mig på nerverna håller jag på banka vette ut.. nemen nästan! Han har tv'n 24/7.. Mamma och jag får aldrig kolla på det vi vill.. visst, vi har ju mammas tv som är i hennes sovrum och på den finns det bara 1an, 2an, 4an och 6an på, men han har den stora tv'n där alla kanaler finns.. och jag håller seriöst på få nå jävla utbrott på gubben!!!!!! Jag är hemma varje jävla helg för att umgås med "familjen" men har bara sett tv 2 gånger på kvällen under 1 månad.. Och mamma, ja hon få sitta i sitt sovrum dag ut och dag in medans den där jävla tjockisen tar tv varje kväll!!!!! bli så jävla lack.. -.- Och säger man att man vill ha tv'n EN fucking jävla kväll så beter han sig som en barnunge och säger: "vem har köpt tv'n?!" Okej, de kanske är han, men vadåååå vi är en familj! Och vem fan betala alla kanaler, inte fan äre han iaf!!!! Han ska snart köpa min kusins boxer där det är typ 100 kanaler, och vem kommer säga att han köpt den, jo pappa!! Allt han köpert är hans och allt mamma å jag köper är också hans!! jävla ego rent ut sagt! ÅÅÅÅH DAMP!!!! 

Tänker fan köpa en boxer med fler kanaler än dom vanliga till mamma och mig och faaan om han ens rör tv dosan! -sucksucksuck!!! 


Aja nu ska jag väl ladda ner en film och gå och lägga mig kl tio över elva på en fredag!!! -.-

Godnatt!


 

Av Sabine Österberg - 21 september 2012 16:08

Bara för jag kan, så tycker jag att ni ska följa min blogg så följer jag eran! (: 

Kommentera gärna, ställ en eller flera frågor till mig om vad ni vill veta och säg gärna till om ni vill att jag skriver om något speciellt! :) 

Av Sabine Österberg - 21 september 2012 15:48

Sofie, Annelina, Hiller och Emelie!


 

Annelina och Sofie!


Jag och Jempa!


 

Jempa och Emelie! 



Jempa och Emelie igen!


Äckel mongo bild på mig! :)


    Fullt normal bild! 


 

Random pöjka!


 

Random! 


  

Jomen precis! ;)



Aja, det var lite bilder från förfesten och krogen! :) Riktigt roligt hade jag den kvällen iaf, tills jag blev för full och skulle gå hem ;) Svin kallt ute och tog väl 30-40 min hem pga att jag gick till vänster 5 m sen till höger 5 m, och 1 meter rakt fram, och det är bara 2-3 km hem till lägenheten från krogen! :p men aja ni förstår ;) 

Av Sabine Österberg - 21 september 2012 15:42

Jahapp, då var det fredag och äntligen hemma i övik! :) Åkte bil med 3 st dårar och en skrikande katt.. -.-' 

Idag så blire det hembakad pizza igen,.. fast med familjen den här gången! :D gött aa! :)

Efter jag ätit ska jag faktiskt bara chilla, sitta framför tv'n å se fångarna på fortet! myskväll, jappjapp! :)    

Av Sabine Österberg - 21 september 2012 08:54

Godmorgon! :) Bli bara fler å fler inlägg pga att jag laddat ner bloggappen och då orka jag ta mig tid att skriva en snabbis ;) känner mig verkligen som en zombie idag, är hur trött som helst!! -.- och jag börja om en timme men sitter ändå på skolan nu, fick ju skjuts :) och nästa lektion är runt halv 2.... suck!! Aja nu ska jag fortsätta plugga svenska och religion! :) herråååååå!

Presentation


Sabine Österberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards