Alla inlägg den 6 september 2012

Av Sabine Österberg - 6 september 2012 12:33

Godmorgon! :) eller god eftermiddag! 

 

Idag så blåser det storm ute, som de gjort i 2 dar nu! :) Och förskylningen börjar väl bli bättre, förutom att jag nyser 24/7 :) haha! Och igår sa jag att jag skulle hålla mig inne.. jojo, det se vi ju hur det gick med de!.. :o 

Emelie och jag ska dra iväg till kramfors ett tag, kolla lite på dollarstore, äta någon gott osv.. :) 

Och igår hade vi riktigt damp, eller övertrötta som sagt! Det kanske syns på bilden?

 

hahah! 

 

Och här är Mizzy väldigt uttråkad..

       


Aja väldigt gulligt iaf!

 

Nu ska jag fixa mig sedan hämta Emelie och efter det blire kramfors och shoppa! :) FÖrhoppnignsvis finns det nån fin duk till lägenheten elr något! Men jag skriver senare! Puss!                                                                                                                

Av Sabine Österberg - 6 september 2012 00:25

Tjenaretjenare, Idag har jag varit med Emelie hela dagen, riktigt roligt! :)

Vi var på nå skoaffärer och klädaffärer i 100 timmar för att Emelie skulle hitta ett par snygga SKOR men de ända hon hittade var en tjocktröja och en onepiece, och inga skor!  haha :)

Efter det for vi till skolan typ 5 min för att snacka med dendär läraren sen hem och såg på ett avsnitt av 'ung och bortskämd' sen gjorde vi mat och det fick bli spagetti och köttbullar! Efter vi hade käkat så gick vi ut å sålde massa kakburkar och godisburkar åt lassresan, pengarna kommer vi då ha till en kryssning! :)

Kom hem kl nio ungefär och sen dess har vi suttit vid datorn, haha, hade skiiit roligt iaf^^ hahahah!

Och nu har Emelie precis åkt! :) Så ska väl snart se robinson repris och sova! :)

Justja!! Ledig imorgon pga att läraren är sjuk! Fyfan sååå SKÖÖÖNT!!  

Då har jag fått 2 dagars vila iaf, blev ju en dag idag, dock blev det inte mycket vila men slapp å plugga, och en dag imorgon, och imorgon SKA jag ta de lugnt! det behöver jag verkligen för är såååå förskyld!    Aja mega trött nu såå måste verkligen säga hejdå och godnatt..   

Presentation


Sabine Österberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards