Alla inlägg den 4 september 2012

Av Sabine Österberg - 4 september 2012 23:59

Sitter och nyser hela tiden, ont i halsen och snorar som tusan, inte fräscht.. aja gick in i köket för att göra mig lite te och en macka, och självklart så tigger katten som en hund så hon fick en ostbit medans jag gjorde i ordning allt, sedan sätter jag mig i soffan och ställer koppen på bordet och lägger ned mackan och luta mig bakåt för att ge katten Mizzy en till ostbit, men så hoppar hon upp på bordet och försöker ta mitt pålägg på mackan som då är ost och jag ska lyfta hon därifrån..då tar hon tag i duken med klorna så halva tekoppen välter ut..!   Lite less på henne nu, jag skulle chilla i soffan å ta det lugnt, jo jävlar... En kattunge som ha ADHD typ och inte kan ta det lugnt 1 sek, hon har säkert sprungit runt nu i 3 timmar!  Välter ur korgar, ljus, blommor å allt vad de är.. aja man bruka ju säga att dom är som 3 åringar i trotsåldern, bara å gilla läget!   

Nu ska jag se något pogram på tv4.se elr nått eftersom jag inte kan ladda ner film.. Sen blir det och sova! :) Godnatt alla läsare!


Justja, bjuder på några bilder här också! :)


    

Te med hårdbrömacka! :)

  ,  

Väldigt suddiga bilder men hoppas den duger på mitt busfrö..

 

Min underbara Golden Tuva, åh vad jag saknar henne!  lovelovelovelove!

Av Sabine Österberg - 4 september 2012 22:17

Igår kände jag mig rätt pigg, men imorse då jag vaknade så var jag väldigt förskyld och hes!  

Har väl druckit sådär tre stycken koppar te idag på skolan, och två stycken hemma! Men det hjälper verkligen inte!   

Eftersom jag är ledig imorgon så tänker jag bara vara inne, dricka te, se på film och hålla mig varm!  

Bara den här datorn kunde funka som man ville nångång så kunde man ju ladda ner en film eller två, det skulle ju underlätta lite!  


Aja, ska väl se tv ett tag till sen blir det väl någon kopp te och ett inlägg till, eller?..  

Av Sabine Österberg - 4 september 2012 21:23

Hejsan alla vänner, ovänner släktingar och bekanta!   
Har nu bestämt mig för att börja blogga, få se hur det går med detta!      
Har ju som sagt ganska mycket tid över på dagarna, så något inlägg per dag skulle inte alls va omöjligt att få in! 
Här kommer jag skriva om precis allting, okej, kanske inte mode men t.ex vännerna, familjen, djuren, skolan, fester, drinkar och recept och självklart kommer jag också lägga in en hel del bilder!     
Skulle vara riktigt skojj om ni ville följa mig här, slänga in en kommentar lite då och då och skriva vad ni heter på eran blogg   
Aja nu ska jag fortsätta fixa denhär bloggen så få vi se hur slutresultatet blir! Puss så länge   

Presentation


Sabine Österberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards