Alla inlägg den 19 september 2012

Av Sabine Österberg - 19 september 2012 17:46

Tänkte vara snäll å göra reklam åt just dig! :) 

Säg till fall just du vill att jag ska göra reklam åt dig!

Lägger ut din sida så du får fler besökare!

Tack för mig, hejjhejj så länge! :)


www.herrfestis.bloggplatsen.se

Av Sabine Österberg - 19 september 2012 14:57

Hej igen! :) 

Har så tråkigt så jag skriver väl ett till inlägg då! :)


Har varit lite spänt mellan mig och killen, båda är lika lata så har blivit tjafs om städning, disken, ekonomin osv..

Så nu har jag städat! :D

1.tömt kattlådan och bytt sand,

2. dammsugat,

3. diskat,

4. rengjort spisen,

4. rengjort micron (staving?)

5. torkat av diskbänken, skåpen osv..

Pengar kan jag inte fixa fram bara sådär, men Eddie har ju fått helgjobb så nu ska jag försöka få ett helgjobb också, få se hur det går! Men har ju praktik v. 45-49 på olearys så ska dit nästa helg och träffa dom så kanske kan fråga om jag får jobba på lovet och helgerna! :) Dock har dom nyss anställt en kompis till mig där, så tveksamt om jag kan få jobba extra, men får hålla tummarna iaf! Annars får jag söka på något Café elr någon annan pub. Vill iaf inte söka på Harrys för sist jag jobbade där så var jag i disken mellan 20:00-03:00 och det pallar jag fan inte igen, diska kan ju vem som helst, men min arbetsuppgift va inte att diska.. -.- visst, om man få stå där från början lite då och då så kan jag acceptera de men inte hela tiden.. och sen var dom så otrevlig mot alla då dom blev stressade så jag trvides verkligen inte där. Men kanske public eller marrycan?.. hmmmm! ja få se hur det blir, helgjobb ska jag iaf ha! :D

Åh, jag längtar så mycket till jag går ut skolan, för då börjar verkligen vuxenlivet! Ta ansvar mer än vad jag gör, jobba, flytta hemifrån på riktigt, visst jag bor ju hemifrån men är ju hemma på helger osv, så det känns inte "på riktigt" + vill jag ha lägenhet i övik inte sollefteå! Och självklart vill jag skaffa familj, men utbildning och fast anställd på ett jobb kommer först! Eller vad tycker och hur tänker ni? Alla vill väl ha en utbildning, det är ett måste i dagens samhälle! :)


Men vad ska jag göra nu då?..hmm, vänta på gubben som kommer hem snart, göra mat, duscha, fixa mig dra till Evelina för att festa! (nyktert) ;) 


Slänger in en bild som ni kan njuta av så länge om ni ha tråkigt! :D Pösss :*

 

Av Sabine Österberg - 19 september 2012 13:07

Oh shit, en vecka sen jag skrev sist.. :s Intee okey! Jag kan inte ladda upp bilderna från förra helgen eftersom jag sitter på killens dator och min dator är i Övik.. :/

Vaknade iaf för en 2 timmar sen och hade världens huvudvärk, sov nog lite för tungt i natt eftersom jag knappt vaknade då sambon gick te skolan.. :o 

Aja idag ha jag beställt tvätttid, så tvättar för fullt just nu! :) Ikväll blir det 250dagars på bowlingen. (250 dagar kvar till studenten, firas på krogen) Tycker det är lite för tidigt att fira studenten men aja, alla 3or som vill ska dit, klassvis och sen är det ett tema: sport! och man ska klä ut sig, för varje person i klassen som klär ut sig får man poäng, och den som är bäst utklädd få 10-20 poäng, och den klass som fixat ihop flest poäng innan student tåget går få stå först i kön, tycker det är enormt töntigt, spela roll vart man hamnar i kön liksom, men men ställer ju upp för klassen, inte för jag vet vad jag ska klä ut mig till vadå?.. :s Få bli dansare elr nått sånt, dans är ju TYP en sport, orka inte klä ut mig till värsta hockeyproffset elr elitgolfspelaren presic! Och jag tänker inte dricka om jag ha sån här huvudvärk! :o Söpt förra helgen och det få va bra! :) Men nu ha jag iaf uppdaterat lite, skriver senare elr imorgon! :) Hörs Puss!!!


Bara lite damp. :)

 

Presentation


Sabine Österberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards