Alla inlägg den 20 september 2012

Av Sabine Österberg - 20 september 2012 23:17

Nu är det kväll och sängen skriker efter mig! Är dock inte trött men behöver nog all sömn jag kan få efter gårdagens kväll! :) hade super roligt med klassen iaf! Här bjuder jag på lite bilder! KOMMENTERA GÄRNA! ;)
Nu äre godnatt för mig! :)

Av Sabine Österberg - 20 september 2012 20:03

Hejsan alla vänner och bekanta! :)
Blev pizza idag som jag skrev tidigare! :) Fick gå på affären för att handla lite ingredienser, bli ju så tråkigt om man bara skulle ha ost, skinka å pizzakrydda! :p Så jag handlade tomatsås och svamp också :) Pizzan blev super god iaf, och Eddie blev jätte glad av att vi skulle göra pizza! :) Nu sitter vi framför tv'n och myser under täcket med tända ljus runt oss! :) Snart ska jag ta fram lite efterrätt, glass med blåbär! :)
Bästa kvällen på länge!! :) Jag älskar dig gubben!!<3

Av Sabine Österberg - 20 september 2012 13:54

Tjenare, det va ju som sagt studentfest igår på bowlingen, jag klädde ju ut mig som dansare och fick godkänt så det kändes skönt! Vi var hos Evelina innan och det va faktiskt riktigt roligt om jag få säga det själv! :) Skulle ju inte dricka men blev sugen då dom andra satt igång.. Och killarna skulle ju va hemma å göra läxan, meeeen så blev det självklart inte, dom kom ju till festen å drack med oss tills vi skulle på krogen, då drog dom hem! :p och gubben min blev så full så han hade spytt hela natten! :s Jag kom hem vid kvart i 3 och då hade han nästan somnat! :P

Aja jag är sjukt jävla bakis idag, sugen på pizza som f*****n! Men orka inte gå och ta ut pengar och orka inte slösa pengar helr så det få bli att göra en egen pizza! :p inte lika gott men vafan! Det bli ba pizzakrydda, ost å skinka på, få se om jag ha nå mer å lägg på aa! :) men nu ska jag börja med den..

lägger upp bilder sen! Hejdååå!

Presentation


Sabine Österberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards