Alla inlägg den 12 september 2012

Av Sabine Österberg - 12 september 2012 11:40

Hejsan, nu har jag inte skrivit på länge eftersom jag haft fullt upp.. Men jag få ta och berätta lite om dagarna som gått! :)


Fredag: Jag hade ju fest här hemma, det gick ju riktigt bra faktiskt, än fast nån spydde i trappuppgången och vägrade erkänna, vet dock vem det var men det tänker jag inte ta upp hät! :) Och självklart fick jag ta hand om det, det va ju min fest liksom.. men senare på kvällen runt 9-10 drog vi till krogen, först till appelbergs som sög riktigt hård sen till bowlingen som var litee mer drag men blev så himla full på slutet så det va inte ens roligt! :p aja vid 4-5 drog jag hem iaf, och dagen efter.. å herregud.


Lördag: Ja, dagen efter var inte rolig.. jag mådde pytom och bara låg i sängen till kl 3.. och då va jag ganska nykter och fräsch, så skulle packa allt och ta bilen hem till Övik men så hittade jag inte bilnycklarna! :O Letade överallt, jackorna, väskorna, i bilen, ute, lådorna, fickorna på alla kläder, ja osv.. men hittade den inte.. -.-' så fick ringa till mamma min och be hon skicka över pengar på kortet så jag kunde ta bussen hem.. men då gick det ingen buss direkt till övik så fick ta bussen till Kramfors och tåget därifrån till övik.. och bilen fick stå kvar i sollefteå! Men jag var hemma på kvällen runt 7! -.- Var riktigt less den dagen alltså!! :o


Söndag: Jag och mamma gick ut med hundarna i skogen och satt på berget och njöt av utsikten sedan gick vi hem  och jag for till Eddie (han var hemma i övik) för att äta middag och träffa hans familj osv, sen for vi till sollefteå igen, och hade en extra bilnyckel med mig som är helt fuckt up, det bruka inte gå att låsa upp bilen med den men jag försökte å självklart går ingenting då jag försöker så eddie ta nyckeln å försöker å det går, blev hur lycklig som helst!! Så vågade inte låsa bilen igen, då vi en gång fick upp den, eheh! :) mer hände nog inte den dagen..


Måndag: Skiiiiiit trött på skolan, hade bara 3 lektioner så det va ganska chill ändå, drog hem, sov som en stock, vaknade, kollade på tv å sedan gick vi å la oss.. Men vi fick dock inte sova mycket för Mizzy väckte oss helaa tiden.. -.- 


Tisdag: Lika trött på tisadg.. vaknade hela tiden av katten Mizzy, Eddie var dyng förbannad på henne så blev inte en bra morgon heller.. Aja for iaf till skolan å försökte vara så glad som möjligt. 

Våran klass ska ju fara på student kryssning i April nästa år.. så vi kollade om biljetterna hade släppts och det hade dom :) Och om en är kontaktperson i klassen och boka alla så får man rabbat, men då måste man ha en kod som skickas hem till en, och den hade jag inte fått så vi ringde till kvinnan som höll i de men hon hade fullt upp, hon skulle försöka skicka den, men ha varken fått mail elr post med koden.. så vi skulle börja boka, men då var alla hytter som vi skulle ha bokade.. så vi 4 brudar skulle inte få sova med varan, så vi skulle ta 2hytter så man sover 2och2 och jag tod för givet att jag fick va med någon tjej som vi planerat men så gick de inte till! Skulle få sova med en kille i klassen jag knappt känner.. så blev riktigt förbannad.. jag har förhållande och haft det över 3 år och sen ska jag sova med en annan kille?! förlåt.. men förstår inte hur dom tänker det här, både jag och Eddie blev riktigt sur. Varför kan ingen som är singel sova med han liksom, tänk om man är as packad och sover i trosor och bh sen vaknar man på morgonen att man inte ha något täcke på sig och han sitter å dyng glor.. aja, det är ju bara att glömma! Så då beslöt jag mig för att inte fara! Då sa jag och Eddie att vi skulle fara bara han å jag på en romantisk kryssning.. och det skulle faktiskt vara mycket roligare, elr mer uppskattande! Så jag forstätter säljer grejer med klassen, men tänker inte fara på den där student kryssningen utan tar pengarna iställe.. känns som mer värt än att fara å sen sova med en random kille!.. aja det va de!


Onsdag: Ledig idag, riktigt skönt! :) Har tvätt tid nu mellan 11-1 så ska väl börja tvätta nu.. Sen vet jag inte vad jag ska göra! :) Baka kanske, tills grabbarna kommer hem! :) Imorgon har jag bara en lektion, känns inte värt. för om jag inte hade den så skulle jag dra hem idag! men men, måste man så måste man, elr vill man ha utbildning så vill man! :D Aja lägger upp bilder på allt jag skrivit i de här inlägget senare! Puss :*

Presentation


Sabine Österberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards